2

Spotkania dla Kobiet „Podróż w głąb siebie”

Zapraszamy Cię na cykl spotkań mających pomóc Ci w osiągnięciu harmonii emocjonalnej. Współczesny świat zmusza Nas do coraz większej aktywności i produktywności doprowadzając bardzo szybko do przeciążenia Naszego układu nerwowego na skutek przebodźcowania. Stworzyliśmy program, który ma pomóc Ci w uzyskaniu wewnętrznej równowagi, bazujący na integracji pracy ciała i umysłu. Dzięki temu będziesz w stanie uzyskać stabilność emocjonalną, która pozwoli Ci znów cieszyć się otaczającą Cię rzeczywistością. Zatroszcz się o Siebie i pozwól Sobie na relaks. Zabierz ze sobą koleżankę, mamę, córkę!

Program skierowany jest dla kobiet powyżej 18 rż. Możesz skorzystać z pełnego cyklu zajęć lub przyjdź na wybrane zajęcia. 

Jeśli masz poważne schorzenia kręgosłupa lub zaburzenia narządu ruchu przed rozpoczęciem zajęć skontaktuj się ze swoim lekarzem. 

1. Poznajmy się.

Degustacja ceremonialnego kakao lub ziołowej, rozgrzewającej herbaty zakończona praktyką głębokiego relaksu – jogą Nidra, której głównym zadaniem jest odprężenie ciała i umysłu.

Kakao ceremonialne, zwane ,,napojem bogów”, poza niesamowitymi właściwościami odżywczymi, stymuluje układ nerwowy. Działa rozluźniająco, euforycznie, delikatnie pobudzająco, ale także uwalniająco, pomagając przepracować wiele trudnych emocji i przeżyć.

2. Spokojna praktyka jogi i koncert mis

Praktyka jogi podnosząca świadomość ciała zakończona koncertem mis tybetańskich.

3. Ćwiczenia oddechowe i skanowanie ciała

Kojąca praktyka świadomego oddechu, będących jednym z najprostszych narzędzi do walki ze stresem. Spotkanie zakończymy medytacją skanowania ciała, podczas której wsłuchasz się w doznania płynące z ciała, które żywo reaguje na to co nas spotyka na co dzień. Body Scan to podstawowe narzędzie treningu uważności Mindfulness.

4. Joga kręgosłupa i medytacja Góry

Praktyka jogi zakończona uziemiającą Medytacją Góry, która wzmocni Twoją wewnętrzną siłę, pewność siebie i poczucie godności.

5. Joga Nidra

Techniki pranajamy, metoda Butejki, czyli oddechu ciąg dalszy. Na zakończenie spotkania- praktyka Świadomego Śnienia, czyli joga Nidra, podczas której sprowadzasz uwagę z zewnątrz do wewnątrz, ze stanu rozproszenia energii mentalnej do stanu uważności. 

6. Joga rozciągająca i medytacja Metta

Praktyka jogi zakończona Medytacją Miłującej Dobroci (Medytacja Metta), opartej na życzliwości, łagodności i miłości do samej siebie i do innych. Jak mówi Ajahn Brahm, buddyjski mnich, ,,Metta to sposób w jaki Cię traktuję. To miłująca dobroć, czyli troska, współczucie, akceptacja i szacunek…Metta pozwala Ci dać sobie spokój. Przestajesz się zamęczać. Traktujesz swoje ciało i umysł jak dobrych przyjaciół…”

7. Medytacja prowadzona i koncert mis

Medytacja zakończona koncertem mis tybetańskich.

8. Tajniki aromaterapii

Poznaj tajniki aromaterapii i odkryj terapeutyczną moc esencji roślinnych i ich oddziaływanie na zdrowie fizyczne, emocjonalne i mentalne. Podczas spotkania otrzymasz praktyczne instrukcje i wskazówki dotyczące aromaterapii, które będziesz mogła stosować ją na co dzień.

9. Joga Vinyasa i długi relaks

Joga Vinyasa połączona z dźwiękami mis, dzwonków koshi, kijem deszczowym i innymi instrumentami „szamańskimi”.

10. Ćwiczenia oddechowe i joga

Doskonalenie praktyki świadomego oddechu i joga.

11. Taniec intuicyjny

Taniec intuicyjny przy dźwiękach mantr i bębnie szamańskim zakończony relaksem.

12. Krąg Świadomej Kobiety

Krąg pt. ,,Odwaga świadomej kobiety” z celebracją ceremonialnego kakao lub ziołowej herbaty, luźne rozmowy, wymiana doświadczeń, podsumowanie procesu.

Skorzystaj z formularza rejestracji i zapisz się na zajęcia